webmaster


Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tatil Hediyesi
#1
Selam arkadaşlar sizden bir ricam olacak. Haftanın her günü neredeyse 12 saat çalışıyorum. O yüzden kız arkadaşıma çok fazla zaman ayıramıyorum. İş yerinden izin aldım. Bir hafta tatil yapacağız. Tatile gitmeden birkaç hediye alıp tatil boyu küçük küçük oyunlarla vermeyi düşünüyorum. Kafamda net bir plan yok henüz ama hediyeleri şimdiden almam gerekiyor. Bildiğiniz şık pantolon çeşitleri bulunan bir Web sitesi var mı? Varsa uygun mudur? Zira tatile zaten baya para harcayacağım. Geçenlerde bir mağazada dolaşırken kısa elbise modelleri bölümünde bir elbise beğenmiş ama bedeni olmayınca bırakmak zorunda kalmış. Trendmor.com'da bir benzerini buldum muhtemelen onu alacağım. Fiyatı da hayli uygundu. Bunun yanı sıra hediyeleri seçerken baya düşündüm, kız arkadaşım her hediyeyi beğenen biri değil. Kötü olduğundan değil kombinleyecek bir şey bulamadığından. Buraya yazacağınız öneriler benim için çok önemli. Zira 12 saat çalışarak kalan vakitlerde bir şeyler arayarak güzel şeyler bulmam imkansıza yakın. Geçenlerde şirkette hanımefendinin birini önerdiği siteye baktım neredeyse ürün yoktu sitede 3 5 parça eşyada dünya paraydı. Pazarda bile daha fazla çeşit var muhtemelen. Şimdiden önerileriniz için teşekkür ederim. Herkese iyi akşamlar dilerim.
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Hakkımızda

    WEBMASTER FORUM

    NETDEN.NET